برسی اسمارت واچ

چرا باید اسمارت واچ بخریم؟

این روزا استفاده از اسمارت واچ بشدت رواج پیدا کرده و هر روزه کلی آدم اطرافمون میبینیم که دارن از ساعت هوشمند استفاده میکنن ولی شاید بعضی ها هنوز هم ندونن دلایل استفاده از اسمارت واچ ها چیه و اینکه داشتنش چه کمکی به ما میکنه؟! با موبوکیس همراه باش تا بیشتر راجب اسمارت واچ ها بدونیم!😉

امنیت فوق العاده با داشتن اسمارت واچ!

دسترسی سریع به اعلان ها

یکی از مهم ترین مزایای داشتن یک اسمارت واچ اینه که بدون در آوردن و باز کردن قفل گوشی میتونید اعلان ها و پیام هاتون رو چک کنید. این امکان فوق العاده باعث میشه گوشی شما از دست سارقین و گوشی قاپ ها در امان بمونه و شما رو از این خطر دور نگهداره و همچین راحتی و سرعت بسیار بیشتر و بهتر از قبل به کارهای روزمره شما بده.

دریافت تمام تماس ها

با اسمارت واچ ها نه‌تنها پیام‌ ها، بلکه می‌تونین همه تماس‌ های دریافتی رو متوجه بشین. در نتیجه، دیگه هروقت کسی باهاتون تماس بگیره، متوجه می‌شین و هیچ تماس بی‌پاسخی نخواهید داشت.

مثلا شما در یک خیابون شلوغ در حال پیاده‌روی هستین یا دارین دوچرخه‌سواری می‌کنین. در این شرایط، کاملاً طبیعیه که متوجه زنگ خوردن گوشی‌تون نشین. چون سروصدای اطراف باعث می‌شن که متوجه نشین گوشی شما داره زنگ می‌خوره.

یکی از مزایای ساعت هوشمند اینه که وقتی شخصی بهتون زنگ می‌زنه و یا پیام می‌ده، یک لرزش ایجاد می‌کنه و باعث می‌شه که خیلی سریع متوجه این قضیه بشین. همچنین با نگاه کردن به صفحه ساعت، می‌تونین تصمیم بگیرین که می‌خواین به تماس جواب بدین یا اون رو رد کنین.

تندرستی بیشتر با اسمارت واچ

یکی از اولین دلایلی که یک نفر موقع خرید اسمارت واچ بهش توجه میکنه سنسور های پایش سلامتی مثل فشار خون و سنجش زربان قلب ،کالری شمار ،قدم شمار و… هست که داشتن ی ساعت هوشنمدو خیلی مفید تر از یک ساعت معمولی میکنه.

جهت یابی

یکی از امکانات فوق العاده اسمارت واچ ها داشتن جهت یاب ماهواره ای gps هست که این امکان رو در اختیار شما میزاره که در هرجای دنیا که بودین با کمک جهت یاب مسیر خودتون و جهت حرکت رو تشخیص و از گم شدن جلوگیری کنید.

پیدا کردن گوشی

یک نکته بسیار جالب در اسمارت واچ ها اینه که اگر گوشیتون رو جایی جابزارید و نتونین پیداش کنین میتونین از داخل منو ساعت گزینه پیدا کردن تلفن رو بزنید و صدای الارم رو از گوشی بشنوید و به راحتی پیداش کنین.

حرف آخر به طور کلی اسمارت واچ ها در سالهای اخیر پیشرفت فوق العاده ای داشتن و میتونن خیلی از کارهای روزمره مارو راحت تر و امن تر کنن و در زمان ما صرفه جویی کنن و یجورایی میشه گفت داشتن یدونش برا هرکس لازمه پس همین الان ی سر به صفحه اسمارت واچ در موبوکیس بزن و انتخاب کن😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *